Härlig lördagskväll

Publicerat klockan: 23:18:14 den 2008-04-12
Är jag inte skicklig? Jag sitter och tittar på Intolerable Cruely och rätt var det är så ringer min kusin Victor. Han ville gratta mig till bloggen - så sött! Eller just det, så skulle jag inte säga! Så tufft!
Medan jag pratade i telefon började jag göra fruktsallad. Skala, hacka, skölja och blanda. Vänstra handen höll i mobilen och högra fixade fruktsalladen. Skills, inte sant? Nu ska bjuda familjen på fruktsallad och glass. Gott!

Imorgon kommer Lina ner till mig halv tolv. Då cyklar vi båda upp till jobbet - härligt! Trevligt att ha lite sällskap på vägen. Synd bara att vi slutar olika tider...

Inget hela havet stormar i huvudet just nu eller lock för vänstra örat (just nu i alla fall!). Så helt otroligt skönt! Kanske var vila den bästa medicinen för mig? Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0