Håltimme

Publicerat klockan: 13:25:26 den 2008-04-08
Just nu har vi en liten håltimme. Jag väntar på att min franska ska börja. Bör nog springa ner till skåpet och hämta mina böcker så jag kommer i tid till lektionsstarten.
Malin har beslutsångest - hon ska nämligen klippa sig idag! Marta söker på massa events i Åre. Frannie kopierar. Jennifer och jag har upptäckt via en hemsida att vi kan få gratis make-up och hudvårdsbehandling - klockrent! Gäller bara att vi kan de datumen som gäller! 

När jag kommer hem ska jag sätta mig ner och skriva upp saker som behöver göras denna vecka. Jag sade ju att jag skulle skriva en att-göra i söndags, men det kom massa andra saker i vägen, så jag hann aldrig göra den. 

På lunchen idag pratade vi tjejer mycket om mat och hur man förhåller sig rätt till det. Väldigt intressant och kul! Jag avslöjar mer när jag kommer hem! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0