Grattis i efterskott!

Publicerat klockan: 20:20:26 den 2008-04-22
I söndags firade en viss Emma Watson sin 18- års dag på restaurang med familj och vänner! Titta vad söt hon var!Grattis i efterskott!
image323

Igår fick jag in ett riktigt bra flow när jag studerade, och jag planerar att göra det idag! Det som ligger högst på prioriteringslistan just nu är att skriva  det skriftliga arbetet och förbereda mig för  den muntliga redovisningen om musik på 1960-talet som vi har imorgon! Först tänkte jag få i mig någonting litet, så hjärnan har något att ta av!

Kommentarer
Postat av: Katie

Han tackar så mycket. ja hemskt var det, du skulle sett såret på foten, helt sjukt. jag såg till och med kötter. Uagh!

2008-04-22 @ 20:31:57
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: Katie

Ja, men om du tycker det är äckligt att höra skulle du ha sett det! man såg nästan benet. Hihi. Vad har du gjort ikväll?

2008-04-22 @ 22:23:53
URL: http://katie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0