Get together!

Publicerat klockan: 23:01:07 den 2008-04-02
Har läst runt lite på internet och wow, det är väldigt mycket get together som gäller idag! Det ryktas att Jamie Lynn Spears har förlovat som med sin Casey Aldridge och att Beyoncé och Jay-Z ska gifta sig! Om det är sant så önskar jag dem stort lycka till!

image172

image173

På tal om kändisar,  jag såg David Helenius från Hey Baberiba idag vid pendeltågsstationen. Han pratade med mannen som brukar sitta bakom spärrarna och knipsa biljetter. Kille med kamera och tjej med mick gjorde sig redo bakom honom. Antingen skulle de spela in något eller så hade de redan gjort det.

Nu ska jag äta lite yoghurt innan jag går och lägger mig! Är farligt trött nu! God natt!

Kommentarer
Postat av: Jeffepuff

Jaime e snyggis, lite utmattad på bilen kanske men jag gillar den stilen ;) Snygga ägon, snyggt hår, snygga glasögon!

2008-04-04 @ 21:48:47
URL: http://jnifr.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0