Diciplin

Publicerat klockan: 21:29:25 den 2008-04-17
Ikväll ska det vara diciplin på mig! Jag ska hinna plugga till matematikprovet imorgon, duscha och läsa Paul McKennas bok! Tempo, tempo!

Under den senaste månaden har jag inte alls hunnit smita in i någon butik (förutom min egna!) och spana på vårens kollektioner, men idag, innan jobbet, när jag väntade på att Jenny skulle komma så vi kunde äta, hann jag slinka in på flera olika butiker. Och wow! Jag längtar verkligen till löning, jag har hittat så mycket som ska köpas! 

Det här var vad Frannie och jag åstakom idag! Visst ritar hon fantastiskt?!
image274 

Kommentarer
Postat av: sir f

Men sötnos, kände jag mej hedrad för några timmar sen då... då känner jag mej nog närmast OERHÖRT hedrad nu, haha, älskar dej

2008-04-17 @ 22:44:31
Postat av: Jessica

ja det tycker jag verkligen.. har aldrig varit nåt fan av cubus förut, men jag kanske ska börja bli?! =)

2008-04-18 @ 10:15:36
URL: http://aaceton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0