Det som gömms i snö...

Publicerat klockan: 21:18:25 den 2008-04-27
Busskortet är funnet! Mami och jag letade som bara den; på mitt rum, i hallen, köket... Jag lyckades hitta det under Mamis säng, precis vid golvlisten, knappt synbar! Huh! Nu känner jag mig mycket lugnare!

Imorgon blir det uppstigning innan tuppen! Klockan 8:00 har jag nämligen nationellt prov i engelska. Det är den skriftliga delen, som kommer pågå i två hela timmar! Lite orolig är jag nog allt! Jag älskar att skriva, men denna gång är det väldigt strikta regler på vad man får skriva och inte, vilket jag inte alls gillar! Det är vid sådana tillfällen jag får hjälrnsläpp och inte har den blekaste om vad jag ska skriva! Huh! Snälla, kan ni hålla tummarna för att det går bra för mig imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0