Dagens Outfit!

Publicerat klockan: 19:09:01 den 2008-04-22
Dagens Outfit! Medan jag och Jennifer stod och fotade, kom en trea, som by the way är jättesöt och snäll (har dock aldrig pratat med henne förr). Hon skulle gå förbi oss och frågade gulligt i förbifarten "Står ni här och posar tjejer?". Vi blev lite generade och bestämde oss för att det räckte med bilder för idag. Här är de hur som helst!

image318
Jennifers outfit! I superfin klänning med härliga vårfärger!

image319
Kappa, JC
Klänning, Åhléns
Tights, H&M
Stövlar, Gabor
Halsduk, från mormor
Halsband, Oasis
Väska, Åhléns

image320
När jag vaknade kände jag mig inte så fräsch i håret, så jag gjorde en snabb inbakad fläta och slängde på lite mousse och spray - voila! Inga problem med mitt hår för resten av dagen! Grymt tips för alla er som vaknar en dag med en så kallad bad hairday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0