Dagens att-göra

Publicerat klockan: 09:17:52 den 2008-04-29
Ah, vad skönt med sovmorgon! Såklart vaknade jag långt innan klockan ringde, men det gör mig ingenting! Förutom att jag har ont i huvudet och axelpartiet (varför?) så mår jag prima!

SKOLA: Jennifer och jag ska jobba som bara den under projektarbetet och sedan är det franska. That's it!
Efter skolan tänkte jag gå in i min skobutik och kika om de har fått några trevliga vår/sommarnyheter och köpa lite grejer från listan jag ska skriva nu på förmiddagen!
Under kvällen ska jag definitivt ta ett pilatespass! Jag är så sugen på att testa min nya rosa pilatesmatta!

Bara för att det är en så bra tisdag idag, så jag fira med med röda lipglosset!

Kommentarer
Postat av: Malin

okej men det var ju tur=) sånna gånger kan det vara bättre så än att hitta på någonting=)

2008-04-29 @ 09:47:10
URL: http://Minnan.blogg.se
Postat av: Katie

Ja, det hade ju varit bra om jag sluppit alla dessa kvällar nu, men imorgon jobbar jag dag, sedan är jag ledig i två veckor, så alltför mycket ska jag inte gnälla. Får en liten semester såhär när det är underbart väder ute!

2008-04-29 @ 11:35:48
URL: http://katie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0