22:54

Publicerat klockan: 22:54:14 den 2008-04-04

Bror Jens hjälpte mig att öva in ett nytt manus ikväll! Tack gubben! Det är en jäkla massa långa repliker jag har, förstår inte hur jag ska lära mig alla klockrent tills på måndag...

Imorgon börjar jag jobba 12:00, då ska jag ha fått i mig frukost och förhoppningsvis varit ute på en powerwalkpromenad innan, om det är fint väder vill säga! Därför ska jag börja göra mig i ordning för sänggående. Jag kommer ändå inte vara i säng innan midnatt, så det är lika bra att börja med en gång!

Jag önskar alla en riktigt kul och avkopplande helg! God natt!


Kommentarer
Postat av: Jeffepuff

Skyrre att han hjälpte dig! : ) Undra vem jag ska tvinga på att öva med mig!
Puss

2008-04-05 @ 19:14:18
URL: http://jnifr.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0